....tűvel-cérnával, ragasztóval, papírral, festékkel, photoshoppal.

2011. október 3., hétfő

Varrós ládikó

Megláttam a Praktikerben ezt a csinos kis dobozt. Gondolkodás nélkül azonnal beletettem a kosaramba. Fogalmam sem volt, hogy minek ez nekem, de kellett! :)


Rám jellemző módon nem sokat vártam, azonnal hozzáláttam a festéséhez amint hazaértem. 
Néhány óra múlva ez lett belőle:


Menet közben az is kiforrta magát, hogy mit teszek bele.
A cérnáimat.


Így készült: 
-Festés után kibéleltem a belső részét. Egy keményebb papírra tettem egy réteg vatelint, erre tettem  az anyagot, amit visszahajtás után ráragasztottam a papírra. Ragasztópisztollyal a dobozba ragasztottam. Ugyanígy jártam el a belső oldalaknál, majd a tetejénél is.
-Dísznek néhány gombot ragasztottam rá pisztollyal.
-Majd egy barna szaténszalagot kapott, amit átkötöttem egy rafiával.

A technikát a Kincsértékű csecsebecsék blogról tanultam. 
Köszönöm Barbinak!!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. De drága vagy! Köszönöm a soraidat!:) Nagyon csinos lett! :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon kis csinos darab lett..ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés