....tűvel-cérnával, ragasztóval, papírral, festékkel, photoshoppal.

2011. augusztus 23., kedd

Gyűszű tartó

Már régóta szeretném egy csinos kis tartóban együtt látni a gyűszű gyűjteményemet.
Londonból, Párizsból, Münchenből, New Yorkból, Prágából,.......
Igazán megérdemelték már, hogy méltó helyet kapjanak a lakásban. 
Tudtam, hogy nem egyszerű kb. 4*4-es fakkokat készíteni, de szerencsére volt aki megtervezze nekem és segített az elkészítésében.

(Na jó, én segítettem neki :)



Jancsi javaslatára 2 mm vastagságú balsa falapot használtunk . Az illesztési pontoknál 4 cm-enként ékeket vágtunk bele, (na ekkor lett bőrkeményedéses az összes ujjam hegye) és ezután merőlegesen egymásra forgattuk a lapokat. 
Majd ráragasztottuk az oldallapokat és a hátlapot, és jöhetett a festés sötétbarnára.


6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóóóóóóó! Irtóra tetszik!
    Ilyesmi tárolót szeretnék a kisfiam Thomasainak!
    eddig kartonban gondolkodtam, de ez nagyon tetszik! és a gyűszűgyűjteményed....woooow! látom van egy pár, és még készülsz a többire is, hogy legyen helyük!
    Ezeket a fa lapokat hol lehet vásárolni?

    VálaszTörlés
  2. tök király! és még asszem van valahol egy...:)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Timi! Aranyos vagy!!!
    Innen rendeltük a lapokat: http://www.modellhungaria.hu/ Budapest Fay út 4.
    Lehet a kis vonatoknak vastagabb lap kellene, min 3 mm-es. Szerintem.
    Igen, jó nagyra csináltuk, ezzel is ösztönözve környezetemet, hogy menjenek világot látni és hozzanak nekem gyűszűket. :)

    VálaszTörlés
  4. Igen Gabó, én is úgy emlékszem, mintha említetted volna egyszer. Ami késik, nem múlik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett. Nekem ill. Anyukámnak is kéne egy ilyen. Már 52 db. gyűszüje van és most kap szülinapjára még 6-ot.
    Nemrég csináltunk a férjemmel egy hasonlót, csak nagyobbat. Azon az én gyüjteményem van, népművészeti és egyéb kis cserépedények vannak.
    nagyon sokat dolgoztunk vele. Én először bepácoltam a falapokat cseresznye színüre, aztán lelakkoztam őket. Kár hogy ide nem lehet képet feltenni, amúgy megmutatnám.

    VálaszTörlés