....tűvel-cérnával, ragasztóval, papírral, festékkel, photoshoppal.

2011. július 26., kedd

Családunk könyve

Nagyon szeretem ezt az apró mintás barna anyagot, így a "Családunk könyve" borítójának is ilyet vettem. Ezúttal egy A4-es lefűzős dossziéra varrtam rá. 

Elég szépen alakul már a könyvecske, újra előhívattam a kapott fotókat és azokat ragasztottam a krém színű karton lapokra. 
Egyelőre csak a felmenők kerültek bele az ükszülőkig. De a terv a szülők testvérei, nagyszülők testvérei, dédszülők testvérei, és családjuk. Jó nagy a dosszié :), fér még bele. 
A gyűjtemény érdekességei még a házassági anyakönyvi kivonatok. Köztük pl. egy 1924-ből való.

Néhány kép: 


3 megjegyzés:

  1. Oh Anna! Nagyon inspirálsz egy ilyen elkészítésére!!!gyönyörű lesz, már most látom! valami hasonlón gondolkodom én is - a családfán kívül- de még a képek gyűjtésénél tartok. Olyan nagy meló ez!:D

    ui:megvan még a keksz formájú lyuki?

    VálaszTörlés
  2. ui.: -hoz Bocsi összetévesztelek egy másik Annával! :)

    VálaszTörlés
  3. Hát az tuti, hogy nagy meló, de én nagyon élvezem. :)
    Remélem hamarosan elkészül és megmutatod a tiédet is!

    VálaszTörlés